shakeitupfan

Alla inlägg under augusti 2012

Av VM - 30 augusti 2012 13:00

LYSSNA PÅ DEN HÄR LISTAN MED MASSA SHAKE IT UP - LÅTAR! (:


 De är jätte bra!   


  //M

Av VM - 29 augusti 2012 13:30

Här är en dans till where's the party (sorry att bilden är dålig, hittade ingen bättre!). ♥

♣


Sen bara för att jhag har tråkigt, hela JKB's album Believe:

£


  //M

Av VM - 28 augusti 2012 15:45

Kommer du ihåg den? Om du inte gör det eller inte har sett den så är iaf den här grenen väääääldigt passande till shake it up. DET ÄR JU DANS! :D


12 och 3. Vi hittade inte fyran.

Annars så kolla bara här (reklam i det första klippet): 


Här är Friends for change hemsida:

http://disney.go.com/projectgreen/?cmp=VANITY|ffc|Friends|all|NCDS_redirect||070512||||


  //M  

Av VM - 27 augusti 2012 17:45

Idag hade jag och V spanska i skolan, idrott, SO, NV och så. Som vanligt så är jag lärarnas favorit! Och alla lärarfna tycker V är störande.   

Nej, men det var ju kul i skolan, och imorgon har iaf jag sovmorgon. Vi har två grupper i klassen, alfa och beta. Jag är en beta i år, och V är jag inte så säker på vad hon är. Oj, kom på att hon inte var i NV salen förra veckan. Så hon är alfa. Hon har sovmorgon på torsdag. :p

Fast vi har ju också sovmorgon på onsdag... Jaja, jag ska inte tråka ihjäl er nu! Här är en massa danser och en bra sång!!! (Ändra inte ljudet för mycket eftersom det är olika högt under varje dans)


DANCE!

AMAZING SONG!


Ps. Kolla in den här bilden på Daya! Hon är ett monster! :o


  HASTA LA VISTA! //M ☺

Av VM - 26 augusti 2012 13:00

Den här hittade jag också på Zendaya bloggen, men... Ja... Här är den:

http://www.youtube.com/watch?v=YA2r-DUJ600&feature=player_embedded

  //M

Av VM - 25 augusti 2012 20:30

Friends for change, new video.

Jag såg det här när jag kollade på den JÄTTE BRA bloggen zendayadaily som är jätte intressant. (:


Jaja, här () är länken till den nya videon. ♥

Puss, puss alla Bellarinos och Zswaggers! ♥♥


        //M

Av VM - 25 augusti 2012 12:00

Hehe, jag och V bestämmde att vi skullen skriva på svenska på bloggen om vi inte vill anstränga oss lite med engelskan, som vi båda suger på.


Men aa... Det finns ju några som vi vet läser bloggen, men inte har disney channel, så här är två länkar till två avsnitt i shake it up!   

De är länkar till yt, men de är riktigt bra! Fast båda ÄR PÅ ENGELSKA.


Säsong ett, "Hook it up": 


Säsong två, "Made in Japan" (INTE HAFT PREMIÄR I SVERIGE ÄN!+ett special avsnitt): 


  //M

Av VM - 24 augusti 2012 16:47

Before i listen to this i think it goin to be a boring sing like "magic on the floor", but it was a great song!! ♥♥

I like the episode to...But that you know, I like evry episode of shake it up! ☺


The song: 


The dance: 


    //M


En blogg om tjejerna i Shake It Up! ♥

Translater

Fråga mig

75 besvarade frågor

Omröstning

Har du sett säsong 3 ännu?
 Ja
 Nej
 Har det kommit på svenska?!

Mina andra bloggar

              

                    Tumblr

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

 

Senaste inläggen

Besök F&S HG-blogg

 

Kategorier

Tidigare år

Bild länkar

     

       

Länkar

Gästbok♥

shakeitupfan

 

Flag Counter

 

Skaffades 7 December 2012


Skapa flashcards